Люди реагують на критику по-різному. Хтось ставиться до неї спокійно, а для когось вона є проблемою, яка викликає гнів, виправдання, занижену самооцінку.

Як зробити так, щоб критика приносила користь, а не страждання?

Заспокойтеся і спостерігайте. Не треба агресивно доводити свою правоту, постарайтеся вести діалог максимально спокійно.

Використовуйте критику як можливість стати краще. Критика — це не завжди привід образити вас. Вона може послужити надійним помічником, який вкаже вам на ваші слабкості або слабкості проєкту, над яким ви працюєте.

Просіть деталізувати. Іноді варто уточнити критику. Переконайтеся, що ви правильно зрозуміли свого співрозмовника.

Позбавтеся від установки, що ви маєте бути ідеальним.

Дякуйте за критику. Перш ніж кидатися в полеміку, подякуйте людині, яка вас критикує. Адже критика допомагає вам стати краще. – Олена Люта – практичний психолог КНП СОР “Обласний клінічний медичний центр соціально небезпечних захворювань”

Як правильно реагувати на критику?